
Ο Νίκος Οικονομόπουλος βρέθηκε ανάμεσα στους φιλάθλους του Σταδίου Ειρήνης και Φιλίας, παρακολουθώντας με ένταση την πρώτη αναμέτρηση μεταξύ Ολυμπιακού και Μονακό στα Play-Offs της EuroLeague. Ο λαοφιλής τραγουδιστής έζησε τη συναρπαστική ατμόσφαιρα του γηπέδου, ενώ το κοινό τον αποθέωσε όταν η κάμερα τον συνέλαβε και η εικόνα του προβλήθηκε στις γιγαντοοθόνες, προκαλώντας ενθουσιασμό στις κερκίδες.
Η παρουσία του Οικονομόπουλου δεν αποτελεί έκπληξη για όσους τον παρακολουθούν, αφού συχνά τον βλέπουμε να στηρίζει σημαντικά αθλητικά γεγονότα. Αυτή τη φορά, ο γνωστός καλλιτέχνης επέλεξε να δώσει το «παρών» σε μία από τις πιο κρίσιμες ευρωπαϊκές βραδιές του Ολυμπιακού, δείχνοντας για άλλη μια φορά την αγάπη του για τον αθλητισμό και τις μεγάλες διοργανώσεις.
