Συναγερμός στην περιοχή – Ενίσχυση από ισχυρές δυνάμεις της Πυροσβεστικής
Έντονη ανησυχία προκάλεσε πυρκαγιά που ξέσπασε το μεσημέρι της Δευτέρας, 22 Ιουνίου, σε έκταση με χαμηλή βλάστηση στον Ελεώνα του Δήμου Θηβαίων. Το μέτωπο της φωτιάς εκδηλώθηκε πολύ κοντά στην Εθνική Οδό Αθηνών – Λαμίας, σημαίνοντας νέο «καμπανάκι» κινδύνου για τις τοπικές αρχές και πυροσβέστες.

Στο σημείο επιχείρησαν συνολικά 37 πυροσβέστες, ενισχυμένοι με δύο πεζοπόρα τμήματα της 4ης ΕΜΟΔΕ, ενώ στα πύρινα μέτωπα επιχειρούσαν έντεκα οχήματα και ένα ελικόπτερο για την εναέρια ρίψη νερού. Παράλληλα, στη μάχη για την κατάσβεση συνέδραμαν υδροφόρες από τους τοπικούς δήμους, τονώνοντας την προσπάθεια περιορισμού της φωτιάς.
Το συμβάν επέφερε σημαντική κινητοποίηση, με τις Αρχές να παρακολουθούν στενά την εξέλιξη λόγω της εγγύτητας με κρίσιμες υποδομές και μεγάλους οδικούς άξονες.
- 37 πυροσβέστες στο έργο της κατάσβεσης
- 11 πυροσβεστικά οχήματα και 1 ελικόπτερο στην επιχείρηση
- Συνδρομή από δημοτικές υδροφόρες
Η κατάσταση παραμένει ρευστή ενώ οι τοπικές δυνάμεις καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για να αποφευχθεί η εξάπλωση της φωτιάς σε κατοικημένες περιοχές και να διασφαλιστεί η ασφάλεια των πολιτών και υποδομών.
