Σοκ για τους Ουρουγουανούς διεθνείς μετά το τέλος του ονείρου στο Μουντιάλ 2026
Μία απροσδόκητη και ιδιαίτερα αυστηρή απόφαση έλαβε η ποδοσφαιρική ομοσπονδία της Ουρουγουάης λίγες ώρες μετά τον πρόωρο αποκλεισμό της εθνικής ομάδας από τη συνέχεια του Παγκοσμίου Κυπέλλου. Σύμφωνα με έγκυρες πηγές, η ομοσπονδία όχι μόνο δεν έδειξε καμία επιείκεια για το αποτέλεσμα, αλλά αποφάσισε να στερήσει και τα προνόμια από τα αστέρια της ομάδας, στέλνοντας ξεκάθαρο μήνυμα μηδενικής ανοχής.
Η πιο τρανταχτή κίνηση ήταν η ακύρωση του ήδη προγραμματισμένου ιδιωτικού τζετ που θα μετέφερε την αποστολή πίσω στη χώρα. Απόφαση που υποχρεώνει πλέον όλους τους ποδοσφαιριστές και το τεχνικό επιτελείο να επιστρέψουν με εμπορικές πτήσεις, όπως ακριβώς ταξιδεύει και ο απλός κόσμος. Το γεγονός αυτό έγινε γνωστό μέσω ανάρτησης στα social media, προκαλώντας αίσθηση τόσο εντός όσο και εκτός των συνόρων.
Όπως είναι λογικό, η ατμόσφαιρα στο στρατόπεδο της ομάδας παραμένει βαρύτατη, με τους διεθνείς να ετοιμάζονται για μια επιστροφή γεμάτη αμηχανία και πίκρα. Η αλλαγή αυτή περιορίζει σημαντικά τις ανέσεις τους και αναμένεται να συζητηθεί έντονα, με πολλούς να κάνουν λόγο για ιστορική απόφαση της ομοσπονδίας.


Η Ουρουγουάη, μετά την ήττα και τον αποκλεισμό της από τη διοργάνωση, καλείται τώρα να αντιμετωπίσει και τις εσωτερικές της τριβές, καθώς οι ποδοσφαιριστές επιστρέφουν στη βάση τους χωρίς τη στήριξη που είχαν συνηθίσει. Η απόφαση αυτή δεν αφήνει περιθώρια παρερμηνείας: τίποτα δεν είναι δεδομένο, ακόμη και για τους πιο μεγάλους σταρ.
