
Μια άκρως ενδιαφέρουσα εξομολόγηση έκανε ο Ντίνος Σπυρόπουλος, μιλώντας στην εφημερίδα «Espresso», για τον αγαπημένο ηθοποιό Μάρκο Σεφερλή, προκαλώντας νέο κύμα συζητήσεων.
Ο γνωστός θεατρικός συγγραφέας τόνισε: «Για χρόνια πολλοί ειρωνεύονταν τον Μάρκο. Εκείνος όμως καταφέρνει να γεμίζει τα θέατρα μόνος του – δεν είναι τυχαίος άνθρωπος ο Σεφερλής!».
Στη συνέχεια, ο Ντίνος Σπυρόπουλος παρομοίασε τον Μάρκο Σεφερλή με τους αριστοφανικούς ηθοποιούς: «Είναι ένας αυθεντικός συνεχιστής της αριστοφανικής παράδοσης. Κάποια στιγμή θα τον δούμε και στην Επίδαυρο. Ξέρεις κάτι; Δεν αποφασίζουν τα κυκλώματα, αλλά το κοινό σε οδηγεί εκεί.»
Ο Σπυρόπουλος συμπλήρωσε με νόημα: «Γνωρίζεις πόσο απαιτητικό είναι να ξεσηκώσεις το κοινό από τους καναπέδες τους και να το φέρεις στις παραστάσεις σου; Κι όμως βλέπεις άλλους να παίζουν στην Επίδαυρο και προσπαθούν να μιμηθούν το ύφος του Μάρκου. Αλλά το πρωτότυπο πάντα ξεχωρίζει από τις απομιμήσεις!»
