
Ο Ολυμπιακός έκλεψε τις εντυπώσεις με μια εμφατική νίκη 105-82 απέναντι στη Μονακό και σφράγισε για πέμπτη διαδοχική χρονιά το εισιτήριό του για το Final Four της Euroleague, που φέτος θα φιλοξενηθεί στην Αθήνα. Οι «ερυθρόλευκοι» του Γιώργου Μπαρτζώκα σάρωσαν τη σειρά με 3-0 και έγραψαν ιστορία, επιβεβαιώνοντας για άλλη μια φορά τη δυναμική τους.
Αυτή η εντυπωσιακή πρόκριση αποτελεί την έβδομη συνολικά για τον Έλληνα τεχνικό, ο οποίος έχει ως μεγάλο στόχο να επαναλάβει το ακατόρθωτο του 2013 – να οδηγήσει ξανά τον Ολυμπιακό στην κορυφή της Ευρώπης και να προσθέσει το τέταρτο τρόπαιο στη συλλογή της ομάδας.
Μετά τη λήξη του αγώνα, ο Μπαρτζώκας συγκέντρωσε τους παίκτες του στα αποδυτήρια παρουσία των Παναγιώτη και Γιώργου Αγγελόπουλου και μίλησε με λόγια που γέμισαν όλους συγκίνηση και αποφασιστικότητα:
«Αξίζετε το κάθε χειροκρότημα! Διανύσατε μια καταπληκτική κανονική περίοδο και ολοκληρώσατε αυτή τη φάση απόλυτα επιτυχημένα. Τώρα ξέρετε ποιος είναι ο μεγάλος μας στόχος – πάμε στο Final Four για να πάρουμε αυτό που μας ανήκει. Ένα μεγάλο μπράβο σε όλους σας, από καρδιάς» είπε ο έμπειρος προπονητής.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη EuroLeague (@euroleague)
Οι παίκτες, οι ιδιοκτήτες και όλο το επιτελείο εισέπραξαν τη θερμή στήριξη όχι μόνο εντός γηπέδου αλλά και κατά την αποχώρηση της ομάδας, με τον κόσμο του Ολυμπιακού να επιβεβαιώνει ότι ζει για στιγμές σαν αυτή. Πλέον, όλοι μετρούν αντίστροφα για τη μεγάλη πρόκληση στην Αθήνα!
