
Βαρύ πένθος ζει η Ειρήνη Νικολοπούλου, καθώς έχασε τον αγαπημένο της ξάδελφο, έναν άνθρωπο με τον οποίο είχε δεθεί βαθιά από τα πρώτα της βήματα. Η γνωστή δημοσιογράφος μοιράστηκε τη συγκίνηση και τη θλίψη της με δημόσια ανάρτηση στο Instagram, εκφράζοντας το μεγάλο της κενό για τον άνθρωπο που ήταν δίπλα της σε κομβικές στιγμές της ζωής της, όπως την ημέρα του γάμου της, μετά την πρόωρη απώλεια του πατέρα της.
Με τη δική της τρυφερή, αλλά και γεμάτη πίκρα εξομολόγηση, η Ειρήνη Νικολοπούλου αναπολεί τα χρόνια που μεγάλωσαν μαζί, τις αμέτρητες στιγμές στην Ερμιόνη, αλλά και την παρέα ανθρώπων που σταδιακά τη «αποχαιρετούν». Αναφέρει συγκλονισμένη: «Σιγά σιγά με αφήνετε ένας ένας, σε σημείο που αναρωτιέμαι αν μεγάλωσα απότομα ή αν εσείς φεύγετε νωρίς. Εκεί θα συναντήσεις την Άννα και τη Νάντη, θα ξαναζήσετε τις παιδικές σας στιγμές στο Μπίστι, στο Μαδέρι, στα Μαντράκια και στα Ευκάλυπτα, κάνοντας ξανά όσα αγαπήσατε. Ο Βασίλης μας, ο ψηλός, ανιψιός και βαφτιστήρι της μητέρας μου, ο γιος που δεν απέκτησε ποτέ αλλά λάτρεψε σαν να ήταν δικός της.»
Με ιδιαίτερη αναφορά στα καλοκαίρια της παιδικής τους ηλικίας στην Ερμιόνη και τον αδιαπραγμάτευτο δεσμό που είχαν, η δημοσιογράφος γράφει: «Σήμερα φεύγεις και μαζί παίρνεις ένα ακόμη κομμάτι από τα χρόνια της νιότης μου. Αναρωτιέμαι τι θα απομείνει από εμένα…».
Οι λέξεις της προκαλούν συγκίνηση, αποτυπώνοντας τον βαρύ αποχαιρετισμό ενός ανεπανάληπτου ανθρώπου και ενός άρρηκτου οικογενειακού δεσμού.
Δείτε εδώ την ανάρτηση της Ειρήνης Νικολοπούλου
