
Σάλος επικρατεί στη Γαλλική πρωτεύουσα μετά τη δημοσίευση βίντεο που καταγράφει εργαζόμενο της καθαριότητας να απορρίπτει σκουπίδια απευθείας στο κανάλι Saint-Martin, ενώ πλήθος πολιτών είχαν πρόσφατα απολαύσει το μπάνιο τους στα νερά του λόγω του κύματος ζέστης. Το επίμαχο βίντεο τράβηξε ένας μαθητής και το ανήρτησε στο Instagram, προκαλώντας θύελλα αντιδράσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Στο υλικό φαίνεται καθαρά η απόρριψη απορριμμάτων μέσα στο κανάλι, τα οποία παραμένουν στην επιφάνεια. Η πράξη αυτή ήρθε τη στιγμή που οι αρχές του Παρισιού είχαν δώσει προσωρινή άδεια για κολύμβηση στο συγκεκριμένο σημείο, από την περασμένη Τετάρτη έως και τις 4 Ιουλίου, στο πλαίσιο των μέτρων ανακούφισης των πολιτών από τον καύσωνα.
Η δημοσιότητα του περιστατικού ανάγκασαν τον Δήμο Παρισίων να διευκρινίσει ότι ο συγκεκριμένος εργαζόμενος δεν ακολούθησε τους σωστούς κανονισμούς. Σύμφωνα με δημοτικό αξιωματούχο, οι πρακτικές της υπηρεσίας καθαριότητας δεν συνάδουν με αυτή τη συμπεριφορά και τα σκουπίδια πάντα συλλέγονται από το πεζοδρόμιο, όχι από τα κανάλια.
Dimanche soir, un internaute a publié sur Instagram une vidéo montrant un agent de propreté de la Ville de Paris en train d’évacuer, à l’aide d’un karcher, des déchets laissés sur la chaussée près du canal Saint-Martin. Plusieurs détritus sont projetés dans l’eau. pic.twitter.com/FRbbnIVkj1
— Le Figaro (@Le_Figaro) June 22, 2026
Για το πρωτοφανές γεγονός μίλησε και ο νέος δήμαρχος του Παρισιού, Emmanuel Grégoire, χαρακτηρίζοντάς το μεμονωμένο και τονίζοντας ότι δεν αποτελεί συνήθη τακτική της δημοτικής υπηρεσίας. Ο ίδιος διαμήνυσε ότι τέτοιου είδους συμπεριφορές δεν είναι ανεκτές και διαβεβαίωσε πως θα ληφθούν όλα τα αναγκαία μέτρα για τη διερεύνηση της υπόθεσης, ενώ παράλληλα στάθηκε δίπλα στους υπόλοιπους υπαλλήλους που καθημερινά φροντίζουν για την καθαριότητα της πόλης.
