
Αναταραχή προκάλεσαν οι δηλώσεις του Μάκη Αγγελόπουλου, καθώς επιβεβαίωσε πως ο Ντράγκαν Σάκοτα θα συνεχίσει στην τεχνική ηγεσία της ΑΕΚ και για την ερχόμενη σεζόν, ενώ αποκάλυψε το αστρονομικό ποσό που έχει επενδύσει στην ομάδα, αγγίζοντας τα 25 εκατομμύρια ευρώ!
Μιλώντας στην εκπομπή “Pick N’ Roll” της COSMOTE TV, ο ιδιοκτήτης της ΚΑΕ ΑΕΚ αναφέρθηκε σε καίρια ζητήματα που αφορούν το παρόν και το μέλλον της ομάδας, εξηγώντας μεταξύ άλλων τους λόγους που η Ένωση δεν συμμετέχει πλέον στο Eurocup. Ο ίδιος αποκάλυψε πως οι οικονομικοί όροι της EuroLeague λειτουργούν αποτρεπτικά, καθώς τα οφέλη επικεντρώνονται στους βασικούς μετόχους, αφήνοντας τις υπόλοιπες ομάδες στο περιθώριο.
Αναφερόμενος στις χρηματοδοτήσεις του μπάσκετ εκτός της EuroLeague, ο Αγγελόπουλος τόνισε πως οι περισσότεροι σύλλογοι έρχονται αντιμέτωποι με μεγάλα ελλείμματα, φέρνοντας ως παράδειγμα τον Παναθηναϊκό υπό τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο και τον Ολυμπιακό.
Σε ερώτηση για την οικονομική του συνεισφορά στην ΑΕΚ, ο Αγγελόπουλος υπογράμμισε το τεράστιο προσωπικό του ποσό: «Έχω επενδύσει περίπου 25 εκατομμύρια ευρώ στην ομάδα», δήλωσε χαρακτηριστικά, αποδεικνύοντας το πάθος του για το μέλλον της Ένωσης.
Για τον Ντράγκαν Σάκοτα, ξεκαθάρισε ότι αποτελεί αναντικατάστατο στο ρόλο του προπονητή για την επόμενη χρονιά: «Ο Σάκοτα είναι μια ιστορική μορφή για τον σύλλογο, δεν νομίζω να υπάρξει άλλος με τέτοιο ρεκόρ. Κάθε ματς τον αποθεώνουν και θεωρώ πως δεν υπάρχει καλύτερος coach αυτή τη στιγμή» σημείωσε χαρακτηριστικά.
Η απόφαση για την παραμονή του Σάκοτα έχει ήδη ληφθεί, φέρνοντας ανακούφιση στις τάξεις των φιλάθλων της ΑΕΚ, που βλέπουν την ομάδα να χτίζει ξανά σταθερές βάσεις με ισχυρό ηγέτη και αναγνωρισμένο τεχνικό.
