
Νέα σελίδα για τον ΠΑΟΚ, καθώς τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026 το ποδοσφαιρικό τμήμα συγκεντρώθηκε για το ξεκίνημα της χρονιάς, υπό τις οδηγίες του νεοπροσληφθέντα προπονητή, Αλέσιο Λίσι. Η ατμόσφαιρα ήταν γεμάτη προσδοκίες, καθώς παρουσιάστηκαν τόσο νέα πρόσωπα όσο και αλλαγές στη διοικητική δομή.
Η αντιπρόεδρος του συλλόγου, Μαρία Γκοντσαρόβα, σύστησε στα μέλη της ομάδας τον καινούργιο CEO, Αγησίλαο Τουμαζάτο, τον νέο αθλητικό διευθυντή, Λέο Μάτος, καθώς και τον Αντρέ Βιεϊρίνια που αναλαμβάνει ρόλο τεχνικού διευθυντή. Παράλληλα, υπογράμμισε τη σημασία της στήριξης προς τον νέο προπονητή, καλώντας τους παίκτες να τον ακολουθήσουν με αφοσίωση: «Έχουμε μπροστά μας μεγάλες αλλαγές. Υποδεχθείτε τον νέο προπονητή μας με θέρμη και στηρίξτε τον σε κάθε του βήμα, γιατί μόνο έτσι θα φτάσουμε στην επιτυχία».
Από τη μεριά του, ο νέος CEO, Αγησίλαος Τουμαζάτος, ευχαρίστησε τον Ιβάν Σαββίδη για την εμπιστοσύνη του και διαβεβαίωσε τους παρευρισκόμενους ότι θα δημιουργηθούν οι κατάλληλες συνθήκες για να διαπρέψει η ομάδα: «Βρισκόμαστε εδώ για να διατηρήσουμε τον ΠΑΟΚ στην κορυφή και δεν θα σταματήσουμε να στοχεύουμε στη διάκριση σε κάθε επίπεδο».
Ο νέος προπονητής, Αλέσιο Λίσι, εξέφρασε την αισιοδοξία του για τη νέα αρχή, τονίζοντας ότι θέλει η ομάδα να ξεκινήσει δυναμικά και να δημιουργήσει καλές βάσεις από την πρώτη κιόλας προπόνηση. Από τους νεοφερμένους, ο Λέο Μάτος δήλωσε ότι αισθάνεται σαν στο σπίτι του επιστρέφοντας, και διαβεβαίωσε ότι ο στόχος της κατάκτησης τροπαίων παραμένει σταθερός για τους «ασπρόμαυρους».
