
Σε σοκ και ανείπωτη οδύνη βρίσκεται η τοπική κοινωνία της Μυτιλήνης, καθώς και ολόκληρη η Ελλάδα, μετά τον ξαφνικό χαμό της 36χρονης γιατρού λίγες ημέρες μετά τη γέννηση του παιδιού της. Παρά τους αγώνες των γιατρών, η νεαρή μητέρα υπέστη σοβαρές επιπλοκές εν ώρα τοκετού, γεγονός που οδήγησε στην τραγική της απώλεια χωρίς να προλάβει ποτέ να αγκαλιάσει το βρέφος της.
Το απόγευμα της Παρασκευής, ο σύζυγός της 36χρονης συγκίνησε τους πάντες με ένα συγκινητικό μήνυμα στα κοινωνικά δίκτυα: «Η αγάπη μου για σένα θα μείνει αθάνατη. Το παιδί μας θα μεγαλώσει ακολουθώντας τα ιδανικά και την ανθρωπιά που σε χαρακτήριζαν. Δεσμεύομαι να συνεχίσω το έργο σου, υπηρετώντας τον άνθρωπο με τον ίδιο ζήλο και ανιδιοτέλεια», έγραψε μεταξύ άλλων στη δημόσια ανάρτησή του.
Παράλληλα, γνωστοποίησε πως η εξόδιος ακολουθία θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 29 Ιουνίου, στις 18:00, στον ιερό ναό του Αγίου Γεωργίου στη Σκόπελο.
Ο ίδιος, σε μια ύστατη πράξη τιμής προς την αγαπημένη του, ανέφερε ότι η οικογένεια επιθυμεί, αντί στεφάνων, η οικονομική ενίσχυση που θα συγκεντρωθεί να διατεθεί για αγορά ιατρικού εξοπλισμού για μονάδα του Εθνικού Συστήματος Υγείας, ώστε η προσφορά και το αποτύπωμα της αδικοχαμένης μητέρας και γιατρού να εξακολουθήσουν να βοηθούν ζωές.
