Η Δέσποινα Μοιραράκη συγκλόνισε τους διαδικτυακούς της φίλους με μια βαθιά συναισθηματική ανάρτηση με αφορμή τη συμπλήρωση τεσσάρων ετών από τον χαμό του αγαπημένου της συζύγου, Γιάννη Κοντούλη. Η σημερινή ημέρα, 24 Ιουνίου 2026, αποτελεί για την επιχειρηματία μια στιγμή γεμάτη αναμνήσεις και νοσταλγία.
Το μεσημέρι της Τετάρτης, η διάσημη επιχειρηματίας ανέβασε στα social media φωτογραφία του Γιάννη Κοντούλη, συνοδεύοντάς την με λόγια αγάπης και ευγνωμοσύνης για όσα έζησαν μαζί. Η συγκινητική της λεζάντα έγραφε: «24/6/2022 Η Άγκυρα ξέσυρε! Αείμνηστε Ναύαρχε, θα σε αγαπώ και θα σε τιμώ για πάντα στη ζωή μου. Συνέχισε να με προστατεύεις και να με καθοδηγείς….Σε ευχαριστώ για όσα έζησα μαζί σου».
Η ανάρτησή της γέμισε από μηνύματα συμπαράστασης, ενώ πολλοί έσπευσαν να της εκφράσουν την αγάπη και τη συμπόνια τους, αναγνωρίζοντας το δύσκολο ταξίδι της απώλειας.
Ο Γιάννης Κοντούλης έδωσε γενναία μάχη με τον καρκίνο, μέχρι που έφυγε από τη ζωή στις 24 Ιουνίου 2022. Ο χαμός του παραμένει ένα ανοιχτό τραύμα για τη Δέσποινα Μοιραράκη, που συνεχίζει να τον τιμά και να εκφράζει δημόσια τα πιο τρυφερά της αισθήματα.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Despina Miraraki (@despina_miraraki)
