
Σε μια έντονη διαδικτυακή αντιπαράθεση το βράδυ της Δευτέρας 22 Ιουνίου, ο Στέφανος Κασσελάκης, επικεφαλής των «Δημοκρατών», και ο Άδωνις Γεωργιάδης, υπουργός Υγείας, βρέθηκαν πρόσωπο με πρόσωπο σε δημόσια ζωντανή συζήτηση για την Υγεία με τη συμμετοχή των πολιτών.
Από την έναρξη της κουβέντας, ο κ. Γεωργιάδης απευθύνθηκε προσωπικά στον Κασσελάκη λέγοντας χαρακτηριστικά: «Αν ποτέ χρειαστείς βοήθεια από το ΕΣΥ, να είσαι σίγουρος πως θα σταθούμε πλάι σου. Σου εύχομαι να μην το χρειαστείς ποτέ, αλλά αν τύχει, δε θα μείνεις χωρίς φροντίδα!».
Μιλώντας για τα προβλήματα του δημόσιου συστήματος υγείας, ο υπουργός υπογράμμισε ότι καθημερινά το ΕΣΥ εξυπηρετεί 85.000 περιστατικά, τονίζοντας πως η παροχή υπηρεσιών γίνεται χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση για τους πολίτες. «Μη χτυπάτε το ΕΣΥ, δίνει μάχη κάθε μέρα για όλους», σημείωσε χαρακτηριστικά.
Ο κ. Γεωργιάδης αναφέρθηκε επίσης στις ελλείψεις που ταλανίζουν το σύστημα, αποκαλώντας κυρίαρχο πρόβλημα την έλλειψη νοσηλευτών, ενώ οι ελλείψεις γιατρών ακολουθούν δεύτερες στη λίστα των δυσκολιών.
Επιπλέον, παρουσίασε στοιχεία για τον ψηφιακό εκσυγχρονισμό και την ταχύτητα εξυπηρέτησης, δηλώνοντας ότι στα μεγάλα αστικά κέντρα οι πολίτες μπορούν να κλείσουν ραντεβού εύκολα μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής, αλλά και με το γνωστό τηλεφωνικό κέντρο 1566, όπου τον τελευταίο μήνα πραγματοποιήθηκαν περίπου 400.000 κρατήσεις.
Ερωτηθείς για το διαχρονικό ζήτημα του φακελακίου, ο υπουργός υποστήριξε ότι το φαινόμενο δεν περιορίζεται στην Ελλάδα αλλά τονίζει την προσωπική του αποστροφή προς τη διαφθορά. Όπως είπε, η κυβέρνηση έχει αντιμετωπίσει το πρόβλημα μειώνοντας κατά 92% το μέσο χρόνο αναμονής για χειρουργικές επεμβάσεις, ενώ δίνεται και η δυνατότητα στους γιατρούς του ΕΣΥ να έχουν επιπλέον εισοδήματα από ιδιωτική δραστηριότητα. «Όπου υπάρξει καταγγελία για φακελάκι, οι υπεύθυνοι απομακρύνονται άμεσα», επισήμανε.
Η δυναμική αντιπαράθεση των δύο πολιτικών προσώπων πυροδότησε πλήθος σχολίων στα κοινωνικά δίκτυα, με τη φράση του Άδωνι Γεωργιάδη προς τον Κασσελάκη να γίνεται viral.
