Απίστευτες σκηνές εκτυλίχθηκαν το απόγευμα της Δευτέρας στο Κερατσίνι, όταν μια καταδίωξη που ξεκίνησε από τα Μέγαρα κορυφώθηκε σε τρομακτικό ατύχημα με σχολικό λεωφορείο γεμάτο μαθητές.
Όλα άρχισαν λίγο μετά τις 3, όταν αστυνομικοί εντόπισαν μια μοτοσικλέτα χωρίς πινακίδες στα Μέγαρα και προσπάθησαν να σταματήσουν τον οδηγό της για να τον ελέγξουν. Παρά τις εντολές των αστυνομικών, ο οδηγός ανέπτυξε ιλιγγιώδη ταχύτητα, προσπαθώντας να διαφύγει διασχίζοντας τη Νέα Εθνική Οδό Αθηνών – Κορίνθου.
Η καταδίωξη συνεχίστηκε με κινηματογραφικό τρόπο στη λεωφόρο Σχιστού και λίγο αργότερα μεταφέρθηκε στους δρόμους του Κερατσινίου, εντείνοντας την αγωνία. Στη λεωφόρο Σαλαμίνος, η μοτοσικλέτα έπεσε πάνω σε σχολικό λεωφορείο που εκείνη τη στιγμή μετέφερε μαθητές για να επιστρέψουν σπίτια τους.

Από τη σφοδρή σύγκρουση τραυματίστηκαν ελαφρά οι δύο νεαροί επιβαίνοντες της μηχανής, ο 25χρονος οδηγός και η 22χρονη συνοδηγός του. Στο σημείο επικράτησε πανικός, ενώ σύμφωνα με βίντεο-ντοκουμέντο, η μηχανή έμεινε στη μέση του δρόμου, με τους αστυνομικούς της ομάδας ΔΙΑΣ να φτάνουν άμεσα και να συλλαμβάνουν τους δράστες.
Οι τραυματισμένοι νεαροί μεταφέρθηκαν με ασθενοφόρο στο Τζάνειο Νοσοκομείο για να τους παρασχεθούν οι πρώτες βοήθειες. Αμέσως μετά, συνελήφθησαν με κατηγορίες που αφορούν παραβίαση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και απείθεια στις αρχές.
