
Απρόβλεπτες στιγμές έζησαν απόψε οι κάτοικοι του Κιέβου, καθώς δονήσεις από πολλαπλές εκρήξεις ακούστηκαν σε ολόκληρη την πόλη αμέσως μετά τον ήχο των σειρήνων για επικείμενη ρωσική πυραυλική επίθεση. Ολόκληρη η πρωτεύουσα βυθίστηκε στον φόβο, καθώς ο εχθρός εξαπέλυσε βαλλιστικούς πυραύλους, όπως ενημέρωσε μέσω Telegram ο Τιμούρ Τκατσένκο, διοικητής του στρατού στην περιοχή.
Οι ουκρανικές αρχές έσπευσαν να παρακολουθήσουν την πορεία των εκρηκτικών και ενεργοποίησαν άμεσα όλα τα συστήματα άμυνας, σε μια προσπάθεια να αποτρέψουν τα χειρότερα. Ο δήμαρχος του Κιέβου, Βιτάλι Κλίτσκο, προέτρεψε όλους τους κατοίκους να προστατευτούν στα καταφύγια και τόνισε πως ενεργοποιήθηκαν οι αντιαεροπορικές άμυνες.
Ωστόσο, μία από τις πιο πυκνοκατοικημένες συνοικίες, η Νταρνίτσκι, χτυπήθηκε από συντρίμμια πύραυλου προκαλώντας ξέσπασμα πυρκαγιάς. Ακόμη δεν υπάρχουν αναφορές για θύματα, ωστόσο η ανησυχία παραμένει σε υψηλά επίπεδα καθώς ο ουκρανικός λαός συνεχίζει να ζει υπό την απειλή αμείωτων ρωσικών επιθέσεων.
