«Καμία ανοχή: Ο νέος πρόεδρος της Κολομβίας ρίχνει τη «βόμβα» στις ένοπλες ομάδες – Δίνει έναν μήνα περιθώριο!» - NewsPoint.gr

Δραματική προειδοποίηση απηύθυνε ο νέος πρόεδρος της Κολομβίας, Αμπελάρντο ντε λα Εσπριέγια, προκαλώντας αίσθηση με το τελεσίγραφο που έθεσε προς τις ένοπλες ομάδες της χώρας. Δηλώνοντας με κάθε αυστηρότητα πως δεν πρόκειται να επιδείξει καμία ελαστικότητα απέναντι στην παρανομία, ο νεοεκλεγείς ηγέτης ανακοίνωσε ότι δίνει ακριβώς έναν μήνα στους παρανομούντες για να παραδοθούν στις αρχές – ανοίγοντας έτσι ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της Κολομβίας.

«Όλοι όσοι παραβιάζετε το νόμο, έχετε μόνο έναν μήνα για να αποφασίσετε την παράδοσή σας», υπογράμμισε ο 47χρονος πρόεδρος κατά την πρώτη του δημόσια τοποθέτηση, που ακολούθησε την οριστική επιβεβαίωση της εκλογικής του νίκης από τις αρχές της Βενεζουέλας. Η αυστηρή αυτή δήλωση, που ακούστηκε ως καμπανάκι προς κάθε ένοπλη ομάδα, σηματοδοτεί την έναρξη μιας καταιγιστικής περιόδου αλλαγών και προσδοκιών για ολόκληρη τη χώρα.

Ο Αμπελάρντο ντε λα Εσπριέγια, γνωστός δικηγόρος και επιχειρηματίας με ισχυρή οικονομική επιφάνεια και δημόσια στήριξη από τον αμερικανό πρόεδρο Ντόναλντ Τραμπ, δεσμεύτηκε να οδηγήσει την Κολομβία σε «μια νέα εποχή». Ύστερα από την επικράτησή του στον δεύτερο γύρο απέναντι στον αριστερό γερουσιαστή Ιβάν Σεπέδα, ο νέος ηγέτης κατέστησε σαφές πως η πολιτική του θα χαρακτηρίζεται από μηδενική ανοχή απέναντι σε αντάρτες, εγκληματικές οργανώσεις και κυκλώματα διακίνησης ναρκωτικών.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *