Ζαν Μοντέρο ολοκλήρωσε το κεφάλαιό του στη Βαλένθια με τον πιο θριαμβευτικό τρόπο, πανηγυρίζοντας την κατάκτηση του ισπανικού πρωταθλήματος απέναντι στην Μπαρτσελόνα. Πρωταγωνιστής στην κατάκτηση του τίτλου, ο Μοντέρο αποχαιρέτησε τους οπαδούς των «νυχτερίδων» με λόγια βγαλμένα από την ψυχή του, στη διάρκεια της μεγάλης γιορτής για το πρωτάθλημα.
Ο ταλαντούχος γκαρντ, που φαίνεται να ετοιμάζει τις βαλίτσες του για τον Ολυμπιακό, θέλησε να μοιραστεί τα συναισθήματά του με τον κόσμο της Βαλένθια, λίγο πριν ανοίξει το επόμενο κεφάλαιο της καριέρας του στην Ελλάδα.
Τα λόγια του συγκίνησαν τους πάντες:
«Η Βαλένθια θα βρίσκεται για πάντα μέσα στην καρδιά μου, ακόμα κι αν οι δρόμοι μας χωρίσουν. Θα θυμάμαι για πάντα την ομάδα και σας ευχαριστώ πάρα πολύ για όλα», δήλωσε μεταξύ άλλων ο Ζαν Μοντέρο, συγκινώντας το κοινό που τον αποχαιρέτησε με παρατεταμένο χειροκρότημα.
Jean Montero se despide del Valencia Basket
“Valencia siempre va a vivir en mi corazón, aunque los caminos se tengan que separar. En mi corazón siempre va a estar el Valencia, muchas gracias por todo” pic.twitter.com/Tn61gnOyLA
— Eurohoops España (@EurohoopsES) June 25, 2026
Λίγο πριν ξεκινήσει το νέο του ταξίδι με τα ερυθρόλευκα, ο Μοντέρο επιβεβαίωσε για ακόμα μία φορά τη δυνατή σχέση που ανέπτυξε με τη Βαλένθια και τους φιλάθλους της.

“Valencia siempre va a vivir en mi corazón, aunque los caminos se tengan que separar. En mi corazón siempre va a estar el Valencia, muchas gracias por todo”