Η μεγάλη επιστροφή: Ο Ισίδωρος Μάδης παραμένει στο τιμόνι του ΣΠΑΥ – Τι ετοιμάζεται για τον Υμηττό; - NewsPoint.gr
imittos
Σε μια ψηφοφορία όπου το ενδιαφέρον χτύπησε κόκκινο, ο Ισίδωρος Μάδης, δήμαρχος Παιανίας, διατήρησε τη θέση του προέδρου στον Σύνδεσμο Προστασίας και Ανάπτυξης Υμηττού (ΣΠΑΥ). Συγκεκριμένα, το Διοικητικό Συμβούλιο ψήφισε υπέρ του Μάδη με 13 ψήφους σε σύνολο 19 μελών που παρέστησαν.
Το νέο σχήμα στη διοίκηση του ΣΠΑΥ φέρνει επίσης αλλαγές: Αντιπρόεδρος εκλέχθηκε ο Μιλτιάδης Μπαντής, δημοτικός σύμβουλος Βύρωνα, ενώ ως Γενικός Γραμματέας αναλαμβάνει ο Βασίλης Σιαμάνης από τον Δήμο Παπάγου – Χολαργού, με τη Χριστίνα Σερέτη, δημοτική σύμβουλο Ηλιούπολης, ως αναπληρώτρια.
«Η σημερινή εκλογική διαδικασία έστειλε δυνατό μήνυμα: Ο ΣΠΑΥ γυρίζει σελίδα με ενωτική στάση, συνεχίζουμε με κοινό όραμα για ακόμη ισχυρότερη φύλαξη του Υμηττού. Προχωράμε αφήνοντας διαφωνίες πίσω και δίνουμε έμφαση στη συνεργασία και την υπευθυνότητα, για την πρόοδο του Συνδέσμου», τόνισε ο Ισίδωρος Μάδης.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τις τελευταίες ημέρες υπήρξε διάχυτη ένταση εντός του ΣΠΑΥ λόγω διαφωνιών σχετικά με τον καθαρισμό του Υμηττού κατά τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *