
Απίστευτες διαστάσεις λαμβάνει η υπόθεση με τον ιδιοκτήτη μάντρας αυτοκινήτων που κατηγορείται ότι εξαπατούσε ανυποψίαστους αγοραστές, υποσχόμενος αυτοκίνητα που δεν υπήρχαν. Τα περιστατικά έχουν διαρκέσει αρκετά χρόνια, ενώ οι αρχές φαίνεται να γνώριζαν εδώ και καιρό για την δράση του, σύμφωνα με θύματα.
Πρόσφατα, μία ακόμη μήνυση κατατέθηκε σε βάρος του, καθώς ο ίδιος συνέχισε απτόητος την δραστηριότητά του, αποσπώντας τεράστια ποσά από πολίτες. Όπως κατήγγειλαν θύματα, η μέθοδός του δεν άλλαξε: παρουσιαζόταν ως αξιόπιστος έμπορος και έπειθε υποψήφιους αγοραστές να δώσουν προκαταβολές χιλιάδων ευρώ για αυτοκίνητα που δεν παρέλαβαν ποτέ.
«Με έπεισε να πουλήσω το αυτοκίνητό μου με την υπόσχεση ότι μέσα σε πέντε μέρες θα μου φέρει το Renault Clio που ήθελα. Πάσχω από καρκίνο σε τελικό στάδιο. Πούλησα το αμάξι μου, του έδωσα 9.000 ευρώ και ακόμα περιμένω να εμφανιστεί το αυτοκίνητο», εξομολογείται συγκλονισμένος ένας από τους εξαπατημένους, μιλώντας αποκλειστικά στο Live News.
«Πήγα στην αστυνομία και μου απάντησαν πως δεν είχε νόημα να προχωρήσω σε καταγγελία. Ήξεραν ήδη το όνομά του», δηλώνει άλλο θύμα, περιγράφοντας την αδράνεια των αρχών μπροστά σε μια ασύλληπτη απάτη.
Η δράση του φερόμενου απατεώνα ξεκίνησε από μάντρα στη Χαλκίδα το 2018, όπου ήδη τότε τουλάχιστον 25 πολίτες κατέθεσαν ομαδική μήνυση εναντίον του. Παρόλο που καταδικάστηκε, η πρακτική συνεχίστηκε και το 2022 βγήκαν στο φως άλλες 71 μηνύσεις που αφορούσαν υπεξαίρεση και σύσταση εγκληματικής οργάνωσης, όταν δραστηριοποιούνταν στο Περιστέρι.
Το 2024, άνοιξε νέα μάντρα στη Νέα Ερυθραία, πήρε εκ νέου προκαταβολές και στη συνέχεια μετέφερε τη δραστηριότητά του πίσω στο Περιστέρι, επαναλαμβάνοντας το ίδιο μοτίβο εξαπάτησης.
Σήμερα, 24 Ιουνίου 2026, επέστρεψε και πάλι στη Χαλκίδα, όμως η κατάθεση νέας μήνυσης επιβεβαιώνει πως το φαινόμενο συνεχίζεται και κανείς δεν φαίνεται να βάζει τέλος στον κύκλο της απάτης.
