Σάλο προκαλούν οι εξελίξεις στη Βουλή μετά το ξέσπασμα του σκανδάλου του ΟΠΕΚΕΠΕ, με πλήθος βουλευτών της Νέας Δημοκρατίας και πρώην υπουργών να αξιώνουν να αρθεί η βουλευτική τους ασυλία, εξαιτίας της εκτεταμένης δικογραφίας που έχει σταλεί από την Ευρωπαϊκή Εισαγγελία και αφορά την υπόθεση αυτή.
Στους πολιτικούς που λαμβάνουν δημόσια θέση, προστέθηκε και ο βουλευτής Σερρών της ΝΔ, Θεόφιλος Λεονταρίδης. Αργά το βράδυ της Παρασκευής (05.04.2026), μέσω προσωπικής του ανάρτησης στο Facebook, ο κ. Λεονταρίδης ανακοίνωσε με ένταση πως παραιτείται συνειδητά από τα προνόμια της βουλευτικής του ασυλίας, έπειτα από τη δημοσιοποίηση ονομάτων που φαίνεται πως συνδέονται με την υπόθεση του ΟΠΕΚΕΠΕ.
Σύμφωνα με όσα έχουν έρθει στο φως, ο ίδιος είχε ανταλλάξει μηνύματα με τον πρώην επικεφαλής του ΟΠΕΚΕΠΕ, Δημήτρη Μελά, τον Νοέμβριο του 2021. Ο ίδιος ο Λεονταρίδης, μέσω της ανάρτησής του, τονίζει ότι η εμπλοκή του ονόματός του δεν σχετίζεται με καμία ανήθικη ή παράνομη πράξη. Υποστηρίζει ότι η δική του παρέμβαση αφορούσε μόνο τον επιταχυνόμενο έλεγχο απόλυτα νόμιμης καταβολής δικαιωμάτων σε αγρότισσα της περιοχής του, χωρίς καμία ζημία για τα ευρωπαϊκά ταμεία.
Επισημαίνει πως όλη η ενέργειά του έγινε στα πλαίσια της θεσμικής του ευθύνης και με στόχο τη διόρθωση ενδεχόμενων λαθών της διοίκησης, προς όφελος των πολιτών. Κάνει επίσης έκκληση στις αρμόδιες υπηρεσίες να διευκολύνουν τους αγρότες και κτηνοτρόφους, που συχνά δυσκολεύονται με τις γραφειοκρατικές διαδικασίες, ώστε να μην χάνουν τα δικαιώματά τους. Παράλληλα, υπογραμμίζει πως υπηρέτησε και θα συνεχίσει να υπηρετεί το καθήκον του με ακεραιότητα και διαφάνεια, ζητώντας τη συνειδητή άρση της ασυλίας του για να αποκαλυφθεί ακέραια η αλήθεια.
Στην κατακλείδα του μηνύματός του, ο Θεόφιλος Λεονταρίδης εκφράζει απόλυτη εμπιστοσύνη στη Δικαιοσύνη, δηλώνοντας σίγουρος ότι η έρευνα θα ξεκαθαρίσει τις αληθινές διαστάσεις της υπόθεσης και θα απομακρύνει κάθε υπόνοια ή λανθασμένη εντύπωση γύρω από το πρόσωπό του.
